Apivita Masks & Scrub ● Review






Γεια σας κορίτσια μου! Πως είστε?


Εμείς εδώ και εμφάνιση αλλάξαμε και καινούριο ποστ έχουμε και οι διακοπές του Πάσχα ξεκινούν σιγά σιγά, τριπλή η χαρά :)

Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για μια αγαπημένη μου εταιρία κι αυτή δεν είναι άλλη από την Apivita. Η αλήθεια είναι δεν μου άρεσε που διάβασα ότι πουλήθηκε και παύει να είναι πια 100% ελληνική κι αυτό γιατί αυτή η εταιρία έμαθε στην Ελληνίδα καταναλώτρια να πάψει να είναι ξενομανής και της θύμισε πως και η Ελλάδα μπορεί να στηρίξει τον απαιτητικό τομέα της ομορφιάς. Παρόλα αυτά το ότι αγοράστηκε από έναν διεθνή όμιλο ξέρουμε ότι είναι αρκετά σημαντικό επιχειρηματικά αναλογιζόμενοι και τι σημαίνει να είσαι επιχείρηση στην Ελλάδα της κρίσης. 

Η ιστορία της εταιρίας είναι ιδιαίτερα ρομαντική και συγκινητική. Οι ιδρυτές της ένα ζευγάρι. Ο Νίκος και η Νίκη Κουτσιανά οι οποίοι γνωρίστηκαν κι ερωτεύτηκαν μέσα στο φαρμακείο. Ως νέοι φαρμακοποιοί δημιούργησαν τα πρώτα τους φυσικά καλλυντικά, χρησιμοποιώντας μελισσοκομικά προϊόντα κι εκχυλίσματα βοτάνων. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε και η Apivita. Από τις λέξεις apis (μέλισσα) και vita (ζωή) .


Σήμερα αποφάσισα λοιπόν να σας κάνω ένα μικρό review για τις μάσκες της apivita καθώς και ένα scrub που έχω αυτή τη στιγμή στην κατοχή μου και χρησιμοποιώ εδώ και καιρό.




         

  • Μάσκα Λάμψης με πορτοκάλι 
    Είναι η πιο αγαπημένη μου μάσκα προσώπου. Έχει εξαιρετική μυρωδιά πορτοκαλιού και 98% φυσικά συστατικά. Η υφή της είναι creme-gel κι είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Περιέχει βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού τα οποία λειαίνουν το ανάγλυφο της επιδερμίδας και χαρίζουν φωτεινότητα. Φυσικά δεν έχει parabens, silicones κλπ. Εγώ την χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα και πραγματικά κάνει πολύ καλή δουλειά.
    9/10






  • Μάσκα σύσφιξης με βασιλικό πολτό   

     
    Η συγκεκριμένη μάσκα είναι μια μάσκα σύσφιξης και ανάπλασης με 89% φυσικά συστατικά και creme-gel υφή κατάλληλη για όλες τις επιδερμίδες . Ο βασιλικός πολτός διεισδύει σε βάθος και συσφίγγει την επιδερμίδα ενώ έχει αναπλαστική δράση . Επίσης περιέχει βούτυρο καριτέ, βιολογικό λάδι ελιάς, πρωτεΐνες ρυζιού και βιολογικό μέλι τα οποία ενυδατώνουν σε βάθος. Γενικά δεν μπορώ να πω πως ξετρελάθηκα με την συγκεκριμένη μάσκα καθώς το δικό μου δέρμα δεν έχει ιδιαίτερη ανάγκη για σύσφιξη ακόμα λόγω ηλικίας όμως στο κομμάτι της ανάπλασης έκανε δουλίτσα με τα σημάδια της ακμής που έχω.
    7/10




       
       

  • Scrub βαθιάς απολέπισης με ελιά

    Το αγαπώ! Είναι ένα απολεπιστικό προσώπου με 88% φυσικά συστατικά και κόκκους από πυρήνες ελιάς. Οι κόκκοι ελιάς καθαρίζουν σε βάθος τους πόρους κι απομακρύνουν νεκρά κύτταρα και ρύπους. Οι κόκκοι είναι αρκετά σκληροί κι έτσι δεν θα το πρότεινα σε ευαίσθητες επιδερμίδες αλλά κυρίως σε ανθεκτικές λιπαρές και μεικτές. Παρόλα αυτά υπάρχουν και πιο ήπια scrub στην εταιρία για να δοκιμάσετε. Μετά την χρήση η επιδερμίδα μου λάμπει ενώ παράλληλα υπάρχει μια αίσθηση φρεσκάδας. Το βιολογικό αιθέριο έλαιο λεβάντας που περιέχει έχει καταπραυντική και μαλακτική δράση κι έτσι δεν θα νιώσετε να σας τραβάει το δέρμα μετά την χρήση.
    10/10







    Και τα τρία προϊόντα είναι στα 50ml και η τιμή 12-14 ευρώ. Μπορείτε να τα βρείτε και οικονομικότερα σε online φαρμακεία.



    Αυτά κορίτσια μου από μένα.
    Περιμένω τα σχόλια σας!
    Και την άποψη σας για την νέα εμφάνιση του blog.
    Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο ποστ.
    Μέχρι τότε να περνάτε καλά και φιλάκια,
    Ελίνα

6 σχόλια:

  1. Το scrub το εχω κ γω το αγαπω κ δινει σουπερ φρεσκάδα οντως σαν να παγωνει το δερμα! Ψηθηκα για το πορτοκαλι το θελω τώρα 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πορτοκαλί σωληνάριο είναι θαυματουργό! Να το αποκτήσεις άμεσα χαχαχ :)

      Διαγραφή
  2. Αγαπω της μασκες της Αpivita. Εχω κι εγω το scrub και ειμαι υπερευχαριστημενη.Πολυ ωραιο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Apivita ήταν αγαπημένη μου εταιρεία, λάτρευα όλα τα προϊόντα της και τη χρησιμοποιούσα χρόνια!!! Δυστυχώς όταν στράφηκα αποκλειστικά σε Cruelty Free προϊόντα και επικοινώνησα μαζί τους η απάντηση ήταν ελλιπής και δεν μου έδωσαν ποτέ διευκρινίσεις... ελπίζω με την νέα τους συνεργασία με την Ισπανική αυτή εταιρεία να έχουν μια επίσημη θέση στο θέμα των πειραματόζωων!
    Πολύ ωραίο το blog σου!!! Θα τα λέμε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάποιο λόγο είχα την εντύπωση ότι όντως είναι cruelty free όλα τα προϊόντα της apivita! Μάλλον έκανα λάθος.
      Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση και για το σχόλιο Κατερίνα.
      Καλώς ήρθες στην παρέα μας!
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...