Περιποίηση Μαλλιών ● Haircare Routine



Αγαπημένες μου! Τι κάνετε ?

Μεγάλη Τετάρτη σήμερα. Πως περνάτε αυτές τις μέρες ? Εγώ είπα σήμερα να σας μιλήσω για "τρίχες". Για την δική μου περιποίηση μαλλιών με άλλα λόγια, τα προϊόντα που εγώ χρησιμοποιώ και έχω ξεχωρίσει.
Αρχικά, να σας πω πως τα δικά μου μαλλιά έχουν λεπτή τρίχα, είναι λιπαρά στην ρίζα και ξηρά στις άκρες. Δεν τα έχω βάψει ποτέ και από την φύση τους είναι ψιλοσπαστά, έτσι ισιώνουν εύκολα και εύκολα γίνονται και μπούκλες χωρίς όμως να κρατάει πολλές ώρες το αποτέλεσμα, κυρίως στις μπούκλες. 



Τα προϊόντα λοιπόν για τα οποία θα σας μιλήσω έχουν ταιριάξει στις ανάγκες της δικής μου τρίχας και δεν τα αλλάζω. Σίγουρα κατά καιρούς δοκιμάζω διάφορα προϊόντα μαλλιών αλλά πάντα ξαναγυρνάω στα αγαπημένα μου.
Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε.





   


  • Σαμπουάν με Δάφνη και Echinacea - KORRES

    Βήμα πρώτο λοιπόν το σαμπουάν. Απλώνω μια γενναιόδωρη ποσότητα προϊόντος και κάνω απαλό μασάζ. Ξεπλένω κι επαναλαμβάνω ακόμα μία φορά. Το συγκεκριμένο σαμπουάν το χρησιμοποιώ εδώ και 1 μήνα περίπου και πραγματικά από τις πρώτες χρήσεις το ξεχώρισα. Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ καθώς εποχιακά εμφανίζω ξηροδερμία στο τριχωτό του κεφαλιού κι έτσι έψαχνα ένα προϊόν με φυσικά συστατικά που να έχει καλές κριτικές σ' αυτή την κατηγορία. Κατέληξα λοιπόν σ'αυτό και δεν το μετάνιωσα. Έχει 78.9% φυσικά συστατικά και είναι στα 250ml. Τα εκχυλίσματα Δάφνης και Echinacea  που περιέχει προστατεύουν από την πιτυρίδα χάρη στις αντισηπτικές τους ιδιότητες. Το σύμπλεγμα βιταμινών Β και το μείγμα εκχυλισμάτων Κισσού, Arctium lappa και Κάρδαμου ρυθμίζουν την έκκριση σμήγματος. Η προβιταμίνη Β5 και το σαλικυλικό οξύ ενυδατώνουν το τριχωτό της κεφαλής και απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα καταπολεμώντας έτσι την ξηροδερμία. Πραγματικά μετά από 2-3 χρήσεις άρχισα να βλέπω διαφορά και το αποτέλεσμα μ άρεσε πολύ. Ένιωθα τα μαλλιά μου καθαρά, λαμπερά και δυνατά. Έχει ήπια μυρωδιά βοτάνων και παχύρευστη υφή. Το μόνο αρνητικό θα έλεγα πως είναι η υφή του καθώς χρειάζεται αρκετή ποσότητα για να κάνει αφρό. Η τιμή του είναι στα 8.50€. Εγώ το είχα βρει στο online φαρμακείο https://www.pharmacyonlineshop.gr/ 1+1 στα 6,50€.   





     


  • Μάσκα μαλλιών Oblepikha - NATURA SIBERICA
    Σειρά έχει η λατρεμένη μου, θαυματουργή μάσκα! Μετά το λούσιμο 
    την εφαρμόζω σε υγρά μαλλιά, την αφήνω 5-10 λεπτά και μετά ξεπλένω. Από τα πολύ γνωστά best selling προϊόντα της εταιρίας. Η μάσκα μαλλιών Oblepikha διαβρέχει τα μαλλιά με την απαραίτητη υγρασία και θρεπτικά συστατικά, προστατεύει από την θερμότητα κατά τη διάρκεια του ζεστού styling για να φέρει πίσω την ομορφιά και την υγεία των μαλλιών. Τα μαλλιά μου όντως τα είδα να δυναμώνουν και να είναι περισσότερο λεία και λαμπερά από πριν και είναι σίγουρα μια μάσκα που θα πρότεινα σε όλες να αγοράσουν. Η τιμή της είναι στα 16€, πολύ συχνά όμως θα την βρείτε και σε μειωμένη τιμή στο site της εταιρίας. Η ποσότητα της είναι αρκετά καλή θα έλεγα στα 300ml που σημαίνει ότι κρατάει καιρό, ανάλογα πάντα την χρήση που κάνει ο καθένας και φυσικά δεν περιέχει Parabens, SLS, SLES, PEG, Συνθετικές χρωστικές ουσίες, Γλυκόλες, Mineral Oils κλπ. 





      



  • Miraculous oil Brushing express - GARNIER FRUCTIS

    Επόμενο βήμα, μετά την μάσκα έχει το λαδάκι μαλλιών. Χρησιμοποιώ το θαυματουργό λαδάκι της garnier πριν το στέγνωμα εδώ κι έναν χρόνο κι έχω δει σημαντική διαφορά στα μαλλιά μου. Καταρχάς να πω πως όντως βοηθάει στην θερμότητα έως και 230 βαθμούς Κελσίου και μειώνει σχεδόν στο μισό το χρόνο που χρειάζεται για να στεγνώσουν τα μαλλιά σας. Για μένα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο αυτό καθώς συνηθίζω να στεγνώνω τα μαλλιά μου σχεδόν κάθε φορά που λούζομαι που είναι 2-3 φορές την βδομάδα. Περιέχει έλαιο argan και κάνει πολύ καλή δουλίτσα με την ψαλίδα. Δρα κατά του φριζαρίσματος και είναι στα 150ml. 








  • Extraordinary oil - L'OREAL ELVIVE

    And last but not least, ένα ξηρό λαδάκι μετά το στέγνωμα και το styling. Το συγκεκριμένο είναι για λεπτά μαλλιά και έχει τρομερά λεπτόρευστη υφή που δεν βαραίνει καθόλου την τρίχα. Έχει λουλουδένιο άρωμα και δίνει στα μαλλιά μια ωραία λάμψη. Μετά την χρήση νιώθω τα μαλλιά μου προστατευμένα και γεμάτα θρέψη. Η τιμή του είναι στα 10€ αλλά μπορείτε να το πετύχετε σε καλύτερη τιμή στα Hondos που βάζουν συχνά προσφορές στην L'oreal. Εγώ το βρήκα στα 5,50€.




    Τέλος, να σας πω πως το πιστολάκι που χρησιμοποιώ είναι το Dry Care Pro από PHILIPS και η βούρτσα μου από την Ιταλική εταιρία Janeke. 



    Αυτά λοιπόν κορίτσια μου απ' εμένα.
    Περιμένω τα σχολιάκια σας με τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα μαλλιών. Πείτε μου αν έχουμε κανένα κοινό.



    Εμείς θα τα πούμε σ' ένα επόμενο ποστ. Πιθανότατα μετά την ανάσταση. Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα. Καλό Πάσχα και καλή ανάσταση.
    Πολλά φιλιά,
    Ελίνα


8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και ενδιαφέρουσα η ρουτίνα σου!Με έπεισες να πάρω το λαδάκι της Garnier,γιατί δεν μου το είχαν παινέψει πολύ!Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά καλή μου! Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Να το δοκιμάσεις σίγουρα το λαδάκι της Garnier εγώ το έχω καταευχαριστηθεί :)
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Χρησιμοποιω και εγω την μασκα της Natura siderika και ειμαι υπερ ευχαριστημενη.Εχω και και την βουρτσα που μου ξεμπλεκει τα μαλλια πολυ ευκολα.Πολυ ωραιες οι επιλογες σου.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Νένα! Η μάσκα είναι όντως εξαιρετική και την βούρτσα κι εγώ την αγαπώ και δεν την αλλάζω.
      Χρόνια πολλά και φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα ρουτίνα και όμορφο post. Αγαπάμε κι εμείς τη μάσκα από Natura Siberica. Και το λαδάκι της Fructis μυρίζει υπέροχα! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε στην παρέα μας κοριτσάρες!
      Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια :)
      Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή στο blog σου! Πολύ ωραίο το post! Έχουμε παρόμοιο τύπο μαλλιών, αλλά τα δικά μου δεν είναι λιπαρά στις ρίζες. Παλιότερα αντιμετώπιζα αρκετά συχνά εποχιακή ξηροδερμία και είχα δοκιμάσει πολλά σαμπουάν για ξηροδερμία μεταξύ των οποίων και το συγκεκριμένο σαμπουάν που ήταν αρκετά καλό! Τη μάσκα αυτή την έχω καιρό στα υπόψιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. :)
      Ναι το σαμπουάν είναι εξαιρετικό και ειδικά αν το πετύχουμε σε καμιά προσφορά 1+1. Την μάσκα σας την συστήνω 100%. Κάνει πολύ καλή δουλειά.

      Διαγραφή

Αγαπημένα Απριλίου ● April Favorites

Θαύμα - θαύμα ! Μετά από -δεν ξέρω κι εγώ- πόσο καιρό i'm back ! Βλέπεις ποστ από μένα και δεν το πιστεύεις , ε μετα...